Sova snart

Ja snart är det dags att gå och sova. Jag brukar va helt död vid den här tiden men nu är jag ovanligt pigg, vet inte varför.. Har suttit här ett tag nu och segat. Kollat på lite roliga klipp och lyssnat på lite musik. Va har man gjort mer idag då.. Har tränat, pluggat lite, städat åt Em, tagit ett fotbad, skrubbat och filat fötterna så nu är dom riktigt mjuka och fina ;P Riktigt skönt att sitta och gö sånt. Har kollat på tv också, kolla på Isprinsessan med Michelle Trachtenberg (snyggt namn hon har ;P) och Hayden Panettiere. Sen har jag la inte gjort så mycket mer.

image406  image407

Nee nu ska jag gå och sova.

Go natt!

Ciao!


Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0