Sundsvall

Tjena!

Kom hem för ett tag sen från Sundvall. Va ju till veterinären och vaccinera Mimmi och kastrera Zvinto. Båda 2 va hur lugna och snälla som helst =) Så duktiga. Medans Zvinto va där så gick vi runt i lite affärer och så va vi och handla massa mat. Hatar såna här dagar då alla är där. Tar ju 100 år ibland innan man ens har tagit sig igenom en rondell, och sen alla dessa köer inne i mataffärerna. Nee fy bubblan!

Min 2 utav mina små systrar är ju så jobbiga. På vägen dit satt dom och sjöng julsånger. Dom har nog inte fattat att julen är över sen ett tag tillbaka. Okej, julsånger kan jag gå me på, men inte att dom håller på och bråkar, skriker och har sig som dom gjorde på vägen hem. En bit hemifrån, så vart jag så less på dom och ville bara slänge ut dom så att dom skulle få gå hem. Så jag tvärnita och sa att dom skulle gå ur. Deras reaktion? Dom börja as garva hela högen utom jag =P Skit skoj, verkligen.. Nästa gång dom håller på så där så ska dom få gå hem.

Sen så är mamma lite rädd när jag kör, speciellt inne i stan och så. Hon tycker jag kör som en idiot ;P Men det är snarare hon som är mesig ;P Hon tycker att man ska börja sakta in jätte långt bort när man ser att det är kö, vilket jag tycker är helt onödigt, så jag brukar inte sakta in förrän jag tycker att det behövs, och det räcker alltid. Men då blir hon rädd och tycker att det går för fort och att jag inte ska hinna stanna. Så då sitter hon nästan alltid där och håller i dörren eller i nåt annat =P Det är därför jag alltid kör när vi är i stan, för mamma kan va så himla försiktig och mesig ibland =P Spelar ingen roll om det är inne i stan eller på E14. Jag skulle aldrig gö nånting farligt så man skulle krocka elle nåt.

Fint väder har det varit hela dan också. Hur skönt som helst =) Men nu är det då inte lika roligt väder. Skulle ju snöa igen också =/ Och jag som hoppades på att den här snön som redan finns skulle försvinna. Men sån tur har man ju inte..

image471

Skulle inte va helt fel att ligga där på stranden ;P

Nee nu skriker mami att det är mat ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0