Tisda

God morron!

Elle det kanske jag inte ska säga, har ju varit uppe ett tag =P Allt bra me er? Här är det bra, lite småtrött bara, blir ju alltid väckt här hemma.. Har haft helt sjuka drömmar ;P Vilket jag har nästan hela tiden nu =P Fattar inte va alla konstiga drömmar kommer ifrån =P

Va till stan igår me pappa och hans tjej. Han hade farmors bil men de vart nå fel på den, men han lyckades få igång den så han kunde köra tillbaka den till farmor. Så vi slapp bogsera den. Fick åka till farmor och hämta upp dom. Pappas tjej ska praktisera på sjukhuset så vi skulle köra henne till min farbrors lägenhet. Gick runt lite i Birsta innan vi kunde åka ut till lägenheten för min faster va inte där förän vid 4. Köpte ansiktsvatten och en liten väska me Clinique tvål, ansiktskräm och så på Kicks. Är bra att dom har små provpaket typ så man kan testa. Är det här bättre än det jag har så ska jag fortsätta köpa det här fast det är dyrt.

Är pissigt väder idag också =/ Lite trisst. Ska snart gå ner och gö en fruktsmoothie, det piggar upp lite iaf ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0