1 Maj

Tjena!

Hade ni en bra kväll igår? Själv så hade man en väldigt lugn hemma kväll framför tven =P Va inte så sugen på att gå ut och så vet man ju hur alla blir här omkring. Satt uppe rätt länge i natt, kolla på nån film och så prata jag lite me Kim när han kom hem mitt i natten också. Han hade ju varit me pappa och åkt runt i hans raggarbil och så. Kom hem mitt i natten med en pizza i handen ;P Fatta inte riktigt hur sent pizzerian här hade öppet men det måste ha varit bra länge. Somna på soffan gjorde jag en stund också (ovanligt =P). Vakna av att Kim stängde av tven. Sen när jag väl har tagit mig in i rummet och ska försöka sova, så kommer Knarpan och vill in, skriker och har sig utanför mitt rum. Sen ett tag efter då ska han ut igen, krafsar på dörren och skriker. Precis när jag höll på och somna också. Han vet verkligen hur han ska gö för att reta mig.

Sen idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Vakna vid halv 9, va rätt död. Käkade lite frukost, tvättade håret, sen gick jag och la mig igen me min Ipod och lyssna på Seal & Heidi - Wedding Day. Underbar låt, sov me den på i några timmar. Den och Amazing är mina favorit låtar me Seal =)

Sen vid halv 2 ungefär gick jag, mami & Mimmi på en promenad. Leta lite efter Zach som har varit borta i nån vecka nu. Så himla typiskt att han skulle bli som sin morsa. Hon drog också iväg, fast hon brukade iaf komma hem men de gör ju inte Zach om man inte hämtar han. Zachs mamma va jätte jobbig, hon bröt sig ju till och me ut och hoppa från andra våningen och det kunde hon gö flera gånger om dan. Hon ville verkligen inte va inne. Värre katt än hon får man ju leta efter. Va ute och gick i minst 2 timmar. Va rätt skönt, synd bara att det är jätte trist väder =/ Får hoppas att det blir sol snart igen.

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0