Damp mus

Go morron!

Blir så irriterad på den här trådlösa musen som får damp hela tiden. Nu har den fått för sig att den inte ska fungera som vanligt igen. Går inte att flytta den hela tiden..Cp grej.. Fattar inte va mina syskon gör me sakerna, men dom har alltid sönder saker elle så gör dom så att dom blir helt cp..

Jag som hoppades på att det skulle va fint väder idag också, men nej..Självklart skulle det bli piss väder idag, så jäkla tråååkigt.. Jag ska nog sluta hoppas på sånt där för det blir ju bara tvärtom. Igår va det iaf fint väder, blåste en del men det va rätt skönt iaf. Satt ute nästan hela dan, passade på att sola lite. Tränade igår också. Känns som om jag har fått mer energi nu, har varit rätt trött och seg ett tag men nu börjar det vända helt och hållet ;P Riktigt skönt. Får se om jag ska jogga nånting idag, är inte så lockande att gå ut när det är sånt tråkigt väder. Fast jag kan ju inte hålla mig inne varje gång det är dåligt väder. Så det är la lika bra att jag ger mig ut sen.

Nee nu ska jag gå och gö nånting annat. Kan ju ändå inte gö nånting normalt här nu när musen har damp..Hmm bara att jag sa så, så börja den fungera igen =P Nee nu har den damp igen... Jag blir knäpp!

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Martina

hoppas du är med och deltar i en tävling som jag håller ännu en gång!
nu har du chans till ett par schyssta brillor :)

2008-05-06 @ 13:46:06
URL: http://marthiinanorman.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-06 @ 15:03:34
URL: http://www.jessi.se
Postat av: helly

är du hemma i helgen? ;P

2008-05-06 @ 15:17:53
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0