Fint väder

Go morron!

Äntligen är det sådär jätte fint väder igen =D Hoppas att det här håller i sig ett tag och att det blir varmt =P Ska sitta ute i solen hela dan idag ;P Jag hoppas att hon från det där städfirman ska ringa snart också. Hoppas verkligen att jag får jobbet. Jag är ju perfekt för de om man ser det så att jag bara går hemma, gör absolut ingenting på dagarna, har inga barn, så jag kan jobba när som helst. Det måste ju va bra för dom =P Är ju inte så svårt att städa, är la bara att det kan ta lite tid innan man kommer in i rutinerna. Hoppas hoppas! ;P

Ska nog ta och jogga snart, innan det blir för varmt och jag bara vill sitta i solen och dega ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0