Glad

Go morron!

Vaknade upp och kollade ut genom fönstret och såg att det va sol & blå himmel =D Äntligen! Nu måste det här vädret hålla i sig hela dan.  Sen så såg jag att jag hade vunnit ett halsband hos Wysteriia =) Vilket gör mig ännu gladare =P Har velat haft det där halsbandet ett tag så det va jätte skoj att jag vann ;P Tack så mycket!



Känns som om det kommer bli en bra dag. Ska då inte va en soffpotatis idag =P Har en del grejer som jag måste göra, och så måste man ju passa på att vara ute nu när det äntligen är sol ;P

Ah men va i helvete, nu håller Liten & Zvinto på och riva hela mamis rum. Dom där katterna blir man tokig på ibland.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0