Gossip Girl & Pussycat Dolls

Yes. Har suttit och kollat på det hela dan ;P Kollade på några avsnitt av Gossip Girl innan Pussycat Dolls började, då fick jag zappa lite i mellan ;P Så man har legat framför tven som en soffpotatis större delen av dan =P Men när det va slut så gick jag ut och tog in en del ved. Ska fortsätta med det om en stund. Ska träna lite också.




Det är la typ det jag har gjort idag. Vart en väldigt slapp helg, men men.

Min syrra Cassandra är ju rolig. Jag va ute och tog in ved så sa hon: Men Michelle, hur du ser ut. Du har inte sminkat dig och så har du inga snygga kläder på dig. Ursäkta? =P Jag håller på och tar in ved, då behöver man inte sminka sig och ha snygga kläder på sig. Hade mjukisbrallor och den gamla Torsta jackan. Man blir ju ändå bara skitig. Kommer från rätt käft som själv sprang runt i slit och släng kläder =P

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0