Knasiga Zvinto

Tja!

Här är man alltid uppe me tuppen känns det som =P Halv 8 klev jag upp idag, kunde inte sova längre. Skulle va skönt att sova längre nån gång men det går inte. Fast det är ju rätt skönt också att gå upp tidigt för då hinner man gö mer. Är fint väder också och redan rätt varmt =P Ska strax ut och jogga lite.

Igår när jag kolla på Miami Ink så hörde jag helt plötsligt hur det börja dåna från köket, lät som nån rev hela stället. Så jag gick dit, tänder lampan och hittar Zvinto på golvet me hövet i vattenkannan. Va lite vatten kvar också så han vart rätt blöt. Asså våra katter är inte riktigt normala, men Zvinto tar nästan priset. Han brukar inte gö sådär knäppa saker, det brukar ju va Liten som gör det. Han sprang runt en hel del me den där på hövet eftersom det lät som om han rev hela köket =P Va ju bara att ta bort den ifrån han, skulle ha varit roligt att ta kort på det men jag tyckte så synd om han så jag sket i de. Våra katter hittar alltid på nya knäppa saker ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0