Konfirmationsmiddag

Kom hem vid halv 9 ifrån konfirmationsmiddagen som va i fränsta. Va riktigt trevligt =) Käka en go kyckling gryta me ris & sallad. Sen till efterrätt va det glass, maränger och självklart så hade dom öst på massa chokladsås så jag kunde inte äta det. Hatar chokladsås och chokladglass i paket. Blä! Bara Magnum och såna glassar som jag tycker om, har inte hittat nån vanlig chokladglass som jag gillar. Gick på en tipspromenad som dom hade fixat också. Vi va 1 utav dom 11 som fick alla rätt ;P

Ja va har man gjort mer i dag då? Har kollat lite på tv, följde me mami upp till Anders för att hämta hennes bil som hon hade lämnat in på service, duschat, hämtat Isak på dagis, tränat. Vart inte alla de saker som jag skulle ha gjort men det får jag la gö imorron efter att vi har varit i stan.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha vilken patrull? =P

2008-05-19 @ 21:37:59
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0