Ljungaskolans vårsoaré

Va på den för typ en timme sen. Den va väldigt rolig ;P Barn kan få saker att låta extra roligt, för dom brukar alltid säga det på ett roligt sätt ;P Den va bra =) Lite jobbigt me 2 ungar som alltid ska överdriva allting dom gör, men så har dom ju alltid varit. Nee men den va bra & rolig =P Filmade en hel del då dom sa de roligaste grejerna, måste sätta mig och kolla på de sen ;P

Va har man gjort mer idag då? Tog ett fotbad förut. Kan ju säga att det va riktigt skönt =P Smörjde in fötterna me massa fotkräm och så satte jag på påsar på fötterna och satt så i 30 min. Sen va mina fötter jätte lena ;P Så är det bra att sitta om amn blir väldigt torr om fötterna, vilket jag blir. Har duschat, tränat, städat rummet så nu är det äntligen fint igen ;P Har börjat skriva på mitt personliga brev. Är inte sådär jätte skoj men man måste ju gö de så.. Har kollat på tv också och snart börjar ju Grey's Anatomy =P Det får man ju inte missa ;P Och ni vet väl att Gossip Girl börjar på tisda igen? =P Har längtat efter det ;)

None

Nee nu ska jag gå ner och fixa nånting att käka, och sen bänka mig framför tven ;P

Ha en trevlig kväll!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0