Lörda

Hejsan!

Jag tycker att det kan ta och bli sol nu. Hatar att vädret kan påverka än så mycket. Har kollat en hel del på tv idag också. Har kollat på 4 avsnitt av Pussycat Dolls & käkat glass =P det är den där dokusåpan från förra året då dom leta efter en ny medlem till gruppen. Har då aldrig sett Asia uppträda me dom men det kanske hon har. Gillar iaf att kolla på program där dom sjunger och dansar, så det är roligt att kolla på det här programmet ;P Ska se dom sista avsnitten i morron. Såg även att dom visar massa Gossip Girl avsnitt imorron också ;P Ska nog kolla på det innan Pussycat Dolls börjar =P



Har tränat också så jag har gjort nånting bra idag och inte bara varit en soffpotatis ;P Ska gå ut och hoppa på studsmattan om en stund också =P Får se om jag ska ta in lite ved också om dom hittar nyckeln nån gång. Mami eller Cassandra har lyckats slarva bort den. Jag tippar på att den ligger i nån ficka. Skulle inte förvåna mig om Cassie har den för hon brukar alltid ta allt och sen säger hon att hon inte har sakerna, och sen hittar man det man har letat efter i hennes rum =P Hon är som en liten korp.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0