Lörda

Tjena!

Vakna 11.45 idag =P Va jätte länge sen jag sov så länge, fast jag va uppe rätt sent igår så det är inte så konstigt. Men jag brukar ju alltid vakna rätt tidigt fast jag går och lägger mig sent. Va iaf jätte skönt att sova flera timmar extra än vad jag brukar göra. Är riktigt pigg nu =P

Är jätte fint väder nu också så jag ska nog ta och käka frukost ute =) Måste passa på nu när det är fint väder för en gångs skull. Fast jag hoppas nästan att det blir dåligt väder ikväll så det inte är några ungar ute, så jag får gå hem och kolla på Eurovision song contest =P Ska ju patrullera runt här ikväll, självklar och jag vill inte missa det. Så ungar, idag håller ni er inne! ;P

Nee nu ska jag käka lite =P

Ha en bra da!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0