Månda

Go morron!

Allt bra me er? Här är det bra, underbart väder nu =P Gud va jag hoppas att det håller i sig hela dan. Vill ligga ute i solen hela dan =P

13.30 ska jag på ett möte hos arbetsförmedlingen. Inte det roligaste direkt men man måste ju. Väldigt irriterande bara att jag inte hittar mina betyg, dom vill ju att man ska ha me sig dom. Men dom ligger ner packade nån stans och jag kan inte hitta dom. Jäkligt frustrerande. Vi har ju en hel del grejer i de rummet som jag har lagt in en del saker som jag hade i Krokom. Kan inte ens få fram allting och jag misstänker att det jag behöver ligger i botten. Men men jag hoppas att det inte gör så jätte mycket att jag inte har me mig dom.

Ska nog ta och jogga lite om en stund. Måste duscha och greja på också innan jag ska åka.

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0