Mors dag

Har ni grattat era mammor idag? Jag har iaf grattat min underbara mami =)

Cassandra konfirmerade sig idag. Så vi har varit i kyrkan ett bra tag idag. Vissa grejer där va rätt roliga =P Efter det så åkte vi hem och käka tårta & kakor =P Mumsigt! Farmor, Leif, pappa och hans tjej va här också. Va trevligt, fast det va lite irriterande att få veta vissa saker, släkten på pappas sida är inte riktigt som andra. Känner inte dom riktigt bra ens fast vi har bott här uppe i flera år. Men vi har ju inte kunnat vara me från början eftersom vi kommer från GBG, och vi har aldrig riktigt kommit in i släkten här sen vi flytta upp. Men dom är så konstiga när det gäller vissa saker så..

Har inte gjort så mycket mer idag. Låg och läste lite förut, käkade tacos =P Riktigt mumsigt! Älskar det. Ska träna lite senare, funderar även på om jag ska ta och gå på en promenad me Mimmi om en stund.

Funderar på om jag ska ta och lägga in dagens outfit lite senare idag eller om jag ska gö det imorron =P Får se hur det blir. Invigde mina röda pumps från Ellos idag ;P

Kollade på ESC igår. Kan inte fatta att Carlotte skulle komma så jäkla långt ner. Hon va ju en av dom bästa men ändå kom hon så långt ner. Jag tror att alla typ hatar sverige. För så himla dåliga låtar har vi inte kommit me för det har ju varit massa andra länder som kommer me riktiga skit låtar men som ändå kommer högt upp på listan. Vilket är helt obegripligt. Och Charlotte va riktigt bra igår. Inte ens Danmark och dom kunde ge oss höga poäng. Sverige kan lika gärna strunta i det här, för dom andra länderna röstar ju iaf bara på varandra. Jag tror faktiskt att jag ska ta och bojkotta ESC. Tycker inte att det är lika bra som det va förut. Va lite roligt att Björn försökte ge sverige 12 poäng ;P



Nee nu ska jag gå och gö nånting vettigt =P

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0