One Tree Hill

Kollade på det för en liten stund sen. Usch, jag hatar Haley & Nathans nanny. Vill bara strypa na så fort jag ser na. Fattar inte att Nathan inte avskedar henne me tanke på allt hon gör. Får hoppas att han gör det snart. Älskar verkligen det här programmet ;P Så himla bra.

image646

Har varit riktigt slö idag. Satt ute ett tag förut och prata me mami. Har varit tråkigt väder typ hela dan, blåser en del, inte så skoj direkt. Sen har jag kollat på I nöd och lust, Desperate Housewives, Dirty Sexy Money & One Tree Hill ;P Sov 2 timmar på soffan också medans jag väntade på att OTH skulle börja =P Ska snart träna lite, måste ju gö nånting vettigt ;P Kanske ska hoppa lite på studsmattan också om det inte börjar regna =P

Ciao!

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0