Onsda

Tjena!

Börjar dagen med att tipsa om 2 tävlingar =P Älskar tävlingar ;P

Värsta tråkiga vädret idag som vanligt. När ska solen börja hålla sig framme egentligen? Snart hoppas jag. Undra va man ska hitta på att gö idag då. Kanske skulle åka och simma me mami sen, fast jag känner mig inte så sugen på de direkt. Men jag kanske gör det ändå. Annars får jag hitta på nåt annat.

Igår när vi va påväg hem från Sundsvall så stod det en älg nere i diket på våran sida. Det va tur att den inte kom upp då och jag hoppas att det inte står nånting i tidningen idag om en älgolycka. Är ju hemskt sånt där. Får hoppas att den hann över eller att den kom på bättre tankar och gick tillbaka.

Kollade på High Chaparall i måndags när Filip & Fredrik va med Shannen Doherty. Först skulle dom ju bara intervjua henne i 30 min för mer tid hade hon ju inte, men det sluta me att hon va med dom typ hela dan =P Så hon hade inte bara 30 min på sig ;P Det här va det roligaste avsnittet av dom 2 som har varit ;P Dom är ju så himla sjuka =D Filip gick på barnkalas utklädd till en krokofant, och skrämde skiten ur ungarna ;P Stackars barn. Höll på och skratta ihjäl mig när jag såg det ;D Skulle va skoj att själv följa me dom på nåt sånt där =P Shannen verka vara riktigt trevlig =) Roligt att hon hade sett det här programmet förut, för hon har nån svensk kompis som hade visat na det =P



Nee nu ska jag gå och käka lite frukost =P

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0