Snart GG

Snart börjar Gossip Girl vilket man inte får missa ;P Och sen är det ju Desperate Housewives =P




Idag har jag legat ute och solat nästan hela dan =P Så skönt att det äntligen är sol en hel da och rätt varmt. Blåste en del men ibland va det väldigt skönt. Har städat lite i rummet, hoppat på studsmattan, gått på en promenad, och läst lite. Har inte kollat på tv på hela dan =P Det är väldigt bra gjort av mig ;P Brukar alltid kolla på Oprah, Rachael Ray & Ellen varje da, men inte idag ;P Va ju bara tvungen att gå ut och lägga mig i solen =)

 
Här är halsbandet som jag vann =) Älskar det! Gillar halsbandsklockor ;P

Nee nu ska jag ta och springa ner och hämta nånting att käka innan GG börjar =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Joy

Kul att du är med och tävlar! Lycka till! :)

2008-05-27 @ 20:21:02
URL: http://jooyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0