Sönda

Tjena!

Allt bra me er? Här är det bra, lite trött bara. Satt uppe me mami och kolla på Dreamcatcher (skit film av Stephen King) och sen kolla jag på Criminal Minds. Så jag kom i sång lite senare än vanligt. Tycker inte att Stephen King har gjort nån speciellt bra skräck film. Alla är så konstiga..

image645

Tråkigt väder är det idag också. Grått och tråkigt. Kan ju hoppas på att det blir finare snart.

Va ute och gick me Helene igår =P Lilla Mimmi fick följa me också, för hon kuta till dörren så fort hon såg att jag skulle ut ;) Lilla knäppis hunden. Hon blir hel knäpp ibland när hon ska hälsa på folk, vilket hon vart igår när hon skulle hälsa på Helene. Man får hälsa en snabbis sen så blir hon helt tokig och bara springer runt, runt =P Hon blir knäpp och busig ;P Ser jätte roligt ut när hon blir så inne, för då kommer hon in i vardagsrummet, springer nåt varv runt bordet sen ut i hallen och så in igen och kutar några varv runt bordet. Och så håller hon på ett tag ;P Helt knäpp.

Nee nu ska jag käka lite =P

Ciao!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0