Talang

Sitter och kollar på Talang. Är den där transan som är just nu och han är inte bra. Dom andra har varit bra =P Synd att det bara är 2 st som går vidare sen, för det är alltid flera st som är jätte bra.

Idag har jag varit lite slö igen. Jag får inte speciellt mycket energi när det är såhär tråkigt väder. Har kollat på tv, gått till affären, tränat, läst lite och så. Har iaf gjort nånting vettigt så man behöver ju inte ha dåligt samvete för att ha legat framför soffan nästan hela dan ;P Ska snart gå ner och hämta glass =P Köpte Glace Meringue Lemoncurd från Sia glass. Hade inte smakat den innan så det va dags att gö de ;P Den va rätt go faktiskt. Älskar glass, det är så mycket godare än chips, godis och sånt. Roligt att testa nya smaker också ;P Sen så måste jag testa alla Ben & Jerry's ;P



Nee nu ska jag hämta glassen och sätta mig framför tven ;P

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Marie

Det är tävling i min blogg, du kan vinna ett superläckert skönhetskit från Miso Pretty!

mariwi.blogg.se/2008/may/tavling.html

Välkommen och lycka till!



2008-05-17 @ 09:07:56
URL: http://mariwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0