Tjuvlyssnat.se

Sitter här och skrattar för mig själv, mami måste ju tro att jag är helt knäpp =P Men det står ju så mycket roligt på den sidan ;P Skulle va skoj att höra såna där saker själv =P Älskar verkligen den sidan ;P Måste ju bara ta me nåt exempel här =P

Öresundståget

Tåget är fullsmockat och en man i kostym ~50 sitter och läser affärsdokument. Men det kommer ideligen pip från hans mobil. Han blir mer irriterad för varje gång och muttrar och stirrar sig omkring. Till slut får han nog och ställer sig upp.
Mannen: OK, vem faaan är det som bluetoothar bögporr till mig hela jävla tiden?!


Snaps, Stockholm

Det är kö utanför toaletten när en kille kommer ut från herrtoan. Han stannar upp och granskar länge en lång och vältränad man som står i kön.
Killen (mycket fundersamt): Men du... dig känner jag... Eller... är du vakt någonstans?
Mannen: Jo, ja, jag jobbar som vakt...
Killen (mycket generad): Jaha... Då är det du som alltid slänger ut mig, med andra ord. Vi lär väl synas igen då.
Killen kilar snabbt iväg medan mannen ler nöjt.


Har ni inte varit in på Tjuvlyssnat.se så tycker jag att ni ska gå in där =P

Jaha va har man gjort idag då? Har tränat, kollat på tv, dammsugit rummet, suttit ute ett tag, lekt me Mimmi, käkat glass ;P Ska göra lite sallad om ett tag och sen ska jag kolla på Talang & Miami Ink =P Måste duscha också, får göra det efter Talang. Ska leka lite mer me Mimmi innan jag ska fixa salladen ;P

Ha en trevlig kväll!

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Mumari

Tjiho! Var med och fira min nya bloggdesign med en unik tävling där du kan vinna en top!

Välkommen och lycka till!

Kram



http://mumari.se/2008/may/firar-med



2008-05-24 @ 12:11:16
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0