Torsda

Hejsan!

Känner mig lite seg just nu.. Funderar på om jag ska ta och jogga snart så man kommer igång lite. Men jag har en känsla av att det kommer börja regna snart. Får väl se, har det inte gjort det när jag är klar här så får jag ge mig ut på en liten sväng.

Va ju på ett möte igår me mami på forum, om att vi ska starta typ en föräldrapatrull här. Nog för att vi inte kan döpa den till de me tanke på att jag & Rebecca är me. Är iaf bra att vi är några stycken som är me på det här, för det behövs verkligen för det är så mycket droger, alkohol och sånt där skit här. Sen de vi tog upp, tex att det inte är okej att föräldrar låter minderåriga sitta hemma och dricka me massa kompisar, köper ut och såna grejer. Sen all skadegörelse, supande och allting. Det va många föräldrar där som har dom här värsting barnen som förstör överallt, super och har sig. Finns en förälder där som köper ut till sin unge, en som låter snorungar sitta hemma hos dom och supa. LIte roligt att dom vill va me i det här. Nog för att det är bra att dom är det och försöker gö nånting åt det. Men dom måste ju även sluta upp me det som dom tillåter och sluta köpa ut. Får se hur det går, får hoppas att det blir bra iaf. Sen är det lite synd att det inte är fler yngre som är me. Är ju bara jag & Rebecca. Men det kanske kommer fler. Jag tror ju att ungdomarna tyr sig lättare till oss som är några år äldre än dom än vad dom gör till dom vuxna som är äldre. För vissa är ju liksom kompisens förälder och så. Är nog lättare för oss att bli kompisar me dom och få kontakt, och det va ju inte så länge sen man va i deras ålder ;P

Nee nu måste jag käka nånting, håller på att dö av hunger ;P

Ciao!

Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0