Trött

Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova hela natten. Det känns att jag går och lägger mig för sent och går upp tidigt. Ska försöka gå och lägga mig tidigare idag. Ska snart gå ner och dammsuga rummet och sen ska jag träna lite, blir lite piggare då iaf.

Har varit upp till ånge en sväng idag. Sen drog jag och mami till Hund & Katt, sen upp till Anders för Roger skulle kolla mamis bil igen och sen åkte vi bort till Rebecca. Mami skulle betala duschkrämen som hon betsällde igår hos dom och några ljus och sånt som hade beställt tidigare. Tog me Mimmi så hon fick leka me deras hund Neo =P Han va hur snäll mot henne som helst, så nu har hon en till kompis som hon kan leka me =P Och inte bara Tjorven, henne träffar hon inte så ofta längre ens. Har kollat lite på tv också. Hmm, undra om det är nånting bra på tv ikväll? Efterlyst är ju slut nu så det kan man ju inte se. Just de, det är ju So You Think You Can Dance snart ;P Brukar alltid glömma bort att det är idag. Det ska jag se och så kan jag ju kolla på Dirty Sexy Money idag också ;P Då har jag nånting att se iaf =P

  
Bikini från Ginatricot och halsbandet som jag vann för ett tag sen. Inte så jätte bra bilder men =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0