Underbar dag

Är ju jätte varmt och skönt ute =) Har varit as varmt hela dan, I like! =P Så himla härligt att det äntligen börjar bli riktigt sommar väder =P Har bara blåst lite idag så det har varit helt perfekt ;P

Gick på en långpromenad me mami, Linda, Emelie, Isak & hundarna vid 11. Va as varmt då så det va lite jobbigt för Mimmi men det gick bra iaf =P Gick hem till Linda och satt där ett bra tag och fika & snacka. Kom hem vid 2, sen åkte vi till fränsta och handla lite. Köpte 2 små glasspaket från Sia glass =P Citronlakrits & Viol ;) Har inte smakat nån utav dom men jag tror att citronlakrits är jätte go, för den vanliga citron är go iaf, Viol glassen vet jag inte, jag hoppas att den är go iaf ;P Men det åtrstår att se =P Ska snart gå ner och käka lite ;)



Har krattat lite gräs, tråkigt men jag hade inget bättre för mig ;P Kunde inte hålla på så länge för jag hade så jäkla ont i hövet, va inte bra att stå i solen då, kändes som om hövet skulle explodera. Så då va det bara att gå in och ta några tabletter. Har druckit alldeles för lite idag. Sitter här och dricker massa vatten just nu, hade tänkt gå ut och sätta mig en stund i solen snart. Är ju så himla skönt och man vill ju ha mer färg ;P Skiter i att jag har lite ont i hövet nu, ska sitta i solen iaf =P

Ska träna lite om en stund också, och så är det la final i So You Think You Can Dance, tror jag iaf. Har inte kollat på det så mycket. Tycker inte att det har varit så bra, det amerikanska programmet är mycket bättre.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: leia

citron/lakritsglassen är min favoritglass....men den är så jäkla svår å hitta. Så fort jag hittar den någonstans så tar den slut å kommer inte in igen:(



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0