Underbart väder

Nu är det äntligen sol igen och det är riktigt varmt ;P Va ute och hoppa på studsmattan och som vanligt så kom ju Knarpan och ville va me =P Tills han vart elak och sprang efter Pluttan och jaga upp na bra högt upp i ett träd. Jag skriker åt han att sluta och han kommer ner till mig då. Låter precis som om man skriker på en unge att sluta bråka, fast Knarpan är ju min lilla bebis ;P Men en elak än ibland. Fanny bråkar hela tiden me Pluttan, vet inte riktigt varför dom är på henne hela tiden nu. Pluttan som är så snäll, lill gumman.. Fast Fanny är en riktig bitch och bråkar me alla så..

Testade ProViva Female Mango idag. Den va också go så det här kommer jag fortsätta dricka sen =P Synd bara att det bara finns i dom 2 smakerna. Ni som inte har testat dom borde gö de =P

Ska gå ut och sätta mig i solen igen =) Måste ju passa på medans solen är framme ;P

Ciao!

Michelle

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är underbart att det äntligen är vår!

2008-05-08 @ 19:11:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0