Anki åkte ut

Ja idag va det Anki som fick lämna Stjärnor på is. Det va ju väntat att hon skulle få åka hem men idag va hon ju faktiskt jätte duktig. Alla är så himla duktiga!


Kollade på Svensson Svensson också när den där pausen är efter att alla har åkt. Det är ju bara för jäkla roligt =P Fast det va ännu roligare när ungarna va små ;P Man får verkligen ett gott skratt =D


Den här dagen har segat på och jag är helt seg i kroppen. Har ingen större lust att kliva utanför dörren för det är snö ute =/  Jag som hatar snö hade hoppats på att det skulle komma senare. Men inte då och den tänker tydligen ligga kvar ett tag också =/ Usch! Jag önskar att jag kunde bo på nåt varmt ställa över vintern och komma tillbaka när det är sommar. Det skulle vara extremt skönt.

Nu är det dags för mig att hoppa i säng, klockan är ju 12 nu.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Lia

Ja den e toppen! Jo gör det, gå med mig vetja så jag slipper åka själv, haha! Hoppas du haft en bra kväll..

2008-11-16 @ 00:03:19
URL: http://beautybook.blogg.se/
Postat av: helly

haha du är rolig du ;P



kan du inte komma förbi på måndag och se lite one tree hill? jag åker ju på tisdag

2008-11-16 @ 01:24:13
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0