Badat

Det va riktigt skönt att bada =P Va jätte länge sen jag gjorde det, men idag tänkte jag att jag måste göra det =P Skrubba hela kroppen, fila fötterna och allt sånt där skönt ;P Massa badskum hade jag också för det måste man ju ha ;) Måste börja bada oftare =P

Va ute förut och städade åt Em. Va rätt skönt fast det va så jäkla kallt. Fast det kan ju bero på att jag drock på mig massa varma kläder ;P Em ser så rolig ut när jag har städat klart, då ser hon skit förbannad ut och så börjar hon fixa till det så som hon hade det innan =P Hon gillar inte riktigt när jag städar hennes bur eftersom jag "stökar" till det för na =P Hon är så gullig =P

Nu ska jag fixa lite i rummet innan jag ska fixa nånting att äta och kolla på Stjärnor på is =P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0