Dumma unge

Bella tror att hon ska få en liten jävla papegoja. Jag säger åt na att vi kan inte ha fåglar eftersom vi har katter och Knarpus är förjävlig på att ta allt sånt där. Fan han käkar ju till och me ekorrar. Då får jag bara till svar att hon kan ha den inne på sitt rum och även låsa dörren. Ja men hallå, hur ska hon lyckas med det. För det första har hon ingen nyckel, bara jag som har en och den har jag till min dörr så den kan hon ju glömma att hon får. Dom kan aldrig hålla dörren stängd utan den står ju öppen stup i kvarten. Papegojan kan ju inte bara sitta i sin bur hela tiden utan den kan ju behöva vara ute en hel del och rätt som det är så är det nån som har öppnat dörren och så är den ute i hela huset. Och vi har ju liksom flera katter, men Knarpan är värst. Men förr eller senare så lär ju nån ta den. Jag tycker inte att man ska köpa en fågel när man har katter och den riskerar att bli uppkäkad. För hon kommer aldrig lyckas hålla den inne på hennes rum hela tiden. Och så mycket som dom bråkar här hemma så lär ju nån kanske öppna dörren bara för att jävlas och där stack den liksom. Nee jag blir tokig om mami köper en till na.


Kommentarer
Postat av: helly

haha den dagen ni skaffar fåglar alltså :(

2008-11-14 @ 02:52:02
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0