Fortfarande vaken

Jag har inte kommit i säng än. Ska alldeles strax gå och lägga mig för Isak har åkt till Patrik nu så det är äntligen lugnt här hemma =P Jag hoppas att han är borta ett tag så man får sova en stund ;P

Pissigt väder är det idag också, så det är ju inte så farligt att sova bort en stund av den här dan =P Hade varit lite surt om det hade varit fint väder.

Inatt så har jag suttit och läst massa bloggar, kunde ju lika gärna ta och beta av alla inlägg som jag inte har läst när det ändå va valvaka =P Lyssnade på vad dom sa också. Vaxade benen också =P Vart lite rastlös och va tvungen att göra nånting och då kom jag på att jag kunde vaxa benen ;P Valvaka och vaxning, vilken blandning haha =P

Nee nu ska jag sova.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha lätt vi kan, sådär varje dag ;P

hoppas bara vi hinner, jag kanske flyttar snart ju

2008-11-05 @ 10:56:45
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0