Freda

God morgon!

Nu är snart den här veckan slut också. Det känns förjävligt att tiden går så fort.

Usch, jag som skulle vakna upp pigg och gla idag, vaknar upp as trött och med ett ont knä. Väldigt trevligt.. Har vaknat flera gånger i natt av mitt jävla knä och Knarpus som alltid ska kuta ut och in i rummet då jag behöver sova. Och skiter jag i att släppa ut han och så, ja då kraffsar han på dörren tills jag kommer, jag blir galen på han! Har tagit en ipren iaf men som vanligt så lär ju inte det hjälpa ett dugg. Är så jävla trött på mitt knä som bara ska jävlas med mig. Och som + på det här så har mamis bil pajat igen. Massa skit med avgassystemet nu. Avgaserna kommer ut under bilen och Erik sa att hon inte får köra den för hela skiten kan rasa ihop. Fy fan va allt är helt jävla underbart nu! Och en till grej, det snöar lite! Jag vill gå och gräva ner mig nu..

Jobbar från 10-18. Det är jag som stänger idag, det kan ju bli intressant.

Nee nu ska jag göra mig i ordning och så.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0