Hemma igen

Tjena!

Har varit uppe i ånge och träffat Tina. Hatar att åka buss. Det är alltid så dålig luft i bussarna så jag får värsta huvudvärken. Så jag skippar helst det om jag kan. Kom hem vid 5, maten stod på bordet så det va bara att käka ;P Så nu är jag väldigt mätt =P

Min dator har haft damp hela dan typ. Hade ju tänkt läsa lite bloggar och fixa med mitt personliga brev och så innan jag skulle åka, men det gick ju inte direkt. Datan va as seg så det tog ju 100 år innan sidorna kom fram, om dom ens gjorde det. Så tillslut så gav jag upp. Men nu är den inte så seg iaf, vilket är tur för den =P

Usch va jag hatar den här snön. Jag vill verkligen inte ha snö. Varför kan det inte bara vara sommar året om? Det skulle vara så skööönt! Älskar sol & värme, Hatar snö & kyla.

Nu ska jag läsa lite bloggar om inte datan börjar dampa igen =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0