Hemma igen

Tjena!

Kom hem strax innan 5. Det första jag gjorde när jag kom hem va att käka massa mat, va svin hungrig =P

Först idag vid 12 så hemtade vi Tjorven, för Linda ringde och frågade om jag kunde gå ut med henne men jag och mami tyckte att det va bättre att hon fick vara här. Sen vid 1 så åkte jag och mami till fränsta. Jag skulle till dagis för att lägga den där lönlappen eller va man nu säger i Monicas fack för det hade jag glömt bort att gö. Sen åkte vi till apoteket och sen handlade vi lite. Sen tog jag bussen upp till ånge för att träffa Tina. Och nu är jag äntligen hemma =P

Ska läsa lite bloggar, kolla på nåt avsnitt av One Tree Hill och träna lite innan Oskyldigt dömd börjar =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0