Hemma

Hej!

Kom hem strax innan 2. Jobbade mellan 6.30-13.30. Va la inte sådär jätte skoj att kliva upp 5, men det gick ju =P Drack massa fruktsmoothie, så jag vart lite piggare ;P Är faktiskt inte så jätte trött nu men det är la bara för att det fortfarande är ljust ute, för jag misstänker att jag kommer bli svin trött så fort det blir mörkt.

Kallt va det i morse också, -7,6 =/ Så det va ju bara att dra igång bilen vid 6 och ställa sig och skrapa rutorna. Och sen när jag kommer till dagis så är det svin kallt där också, bara 18 grader inne =/ Och jag som fryser väldigt lätt och blir iskall så fort jag bara sticker ut näsan i kylan typ, har inte haft det sådär jätte skoj idag då. Va så skönt att sätta sig i bilen och dra på värmen när jag skulle hem.

Jobbet gick bra idag också hehe =P Har läst sagor, varit ute och lekt, lekt med barnen inne, fick även duka till lunchen, ja och massa mer då =P Man kan ju inte rabbla upp allt man gör direkt ;P Men skoj va det iaf =P

När jag kom till dagis idag och gick in på den avdelningen som öppnar först, så går jag till det rummet dom har radion och vad börjar spelas precis när jag kliver in där? Jo Xtina =D LYCKA! ;) Bra start på jobbet =P Hade ju redan lyssnat på henne i bilen på väg dit men iaf =P Jag måste alltid lyssna på musik och i bilen är ju ett måste =P Lyssnar alltid på hög musik och sjunger som en galning när jag åker bil själv, så underbart! ;P För annars så kan man ju inte det eftersom då sitter man ju och pratar också.


Sen när jag kom hem så gick jag in en snabbis och pratade lite med mami och sen så åkte jag och hämtade Bella, Danne & Ida uppe på skolan och sen åkte vi till kiosken och hämtade ett paket =P

Nu ska jag hämta någonting att dricka och sen ska jag sätta mig här och läsa massa bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0