Johan åkte ut

Och det va ju på tiden. Nu är dom 3 bästa kvar. Kevin va ju helt fantastisk ikväll som vanligt =P Robin är ju hur bra som helst han också =P Han har en bra soul röst. Jag fattar inte varför det inte är han som har blivit flickfavoriten för han sjunger mycket bättre och är 100 gånger snyggare än lilla Johan. Men det är la nåt speciellt med Johan som gör att så många små brudar gillar han =P


Sen Alice är ju också as bra, fast jag tycker hon va lite tråkig idag. Hon stod ju stil typ hela tiden och det är inte speciellt roligt att kolla på bara lyssna. Visst det är la inte as lätt att gå, dansa och sjunga när man har high heels men jag tycker att hon borde ha blivit bättre på det vid det här laget. Och ska hon vara en stjärna så måste hon börja öva på det för annars får hon välja vanliga skor. Skulle hon ha en konsert och hon skulle stå still bara för att det är svårt med high heels så skulle nog inte många komma.

Nee nu ska jag kolla på OTH igen ;P Det kanske blir nåt mer skrivande idag/inatt men annars, Sleep tight! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0