Ladder 49

Har kollat på Ladder 49 som gick på 4:an. Missade 25 minuter av början. Jag tycker iaf att den va bra, men jag gillar inte det som hände på slutet.

Jack Morrison är född till brandman och att rädda liv. Men när hela hans team förolyckas i en varuhusbrand blir Jack liggande svårt skadad och han ser tillbaka på sitt liv som brandman. Samtidigt som hans andra kollegor kämpar för att rädda hans liv.

I rollerna: Joaquin Phoenix, John Travolta, Jacinda Barrett.


Nu är det dags för mig att hoppa i säng, klockan är ju snart 12 =P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

haha det kan du göra ändå ;P

han snor ju mig gång på gång

2008-11-17 @ 02:18:50
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0