Lite shopping



(klicka på bilderna för att få dom större)

Uggs från Din sko, 299 :-
Body Butter från ÖB, 35 :-
Grå halsduk från H&M, 0 :- kostar egentligen 49,50 :- (rea)
Vit halsduk från H&M, 79,50 :-

Uggsen är faktiskt riktigt sköna fast dom är billiga =P Och jag får plats med ett par tjockare strumpor om jag behöver för jag fryser så himla lätt =P Dom kommer jag använda mycket i vinter ;)
Body Buttern vet jag inte hur bra den är, så det återstår att se.
Sen på H&M så är det ta 2 betala för en på allt stickat (halsdukar, vantar och så) och så får man ju den billigaste gratis =P Och det passa mig bra för jag behövde nya halsdukar och den gråa är både bred och lång så som jag vill ha det =P Den vita är inte riktigt lika bred men den är lång och mysig =P 

Sen köpte jag ett armband på Kappahl, det är svart, flätat och så är det 2 döskallar på =P Hittade det på barnavdelningen billigt som satan typ 30 spänn eller nåt ;P Jag gillade det så det fick följa med hem ;P Fick inte nån bra bild på det kan ni inte få se. 

Ett läppglans köpte jag på H&M också. En liten discokula, riktigt söt är den så jag va bara tvungen att köpa den ;P Har inte nån bild på den heller för jag fick inte till nån bra. Blev bara suddiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0