Månda

Hej!

Klev upp strax innan 8 idag. Jag hade tänkt sova lite längre men det va ju några som kom in i rummet flera gånger. Så då kunde jag inte somna om, så det va lika bra att kliva upp. Körde Danne till skolan då.

Ska vara barnvakt åt Isak sen. Mami ska till sjukhuset med Kim så jag får vara hemma själv i typ 3 timmar =P Sen måste jag hämta Isak på dagis. Och så har jag ju Mimmi råttan också =P Ska passa på att träna lite och så då jag ändå är själv. Ska leka med Mimmi också fast det kanske jag kan gö när Isak är hemma igen. Han lär la kanske också vilja vara ute.

Pratade lite med en kompis igår kväll. Han miste 3 kompisar igår natt i en bilolycka. Jag lider verkligen med han, deras familjer och alla andra som kände dom här personerna. Det där är det värsta som kan hända och det är ju så orättvist. Fattar inte varför sånt där måste hända. Satt och läste det där igår på Aftonbladet och jag hoppades att det inte va nån kompis till mig, vilket det inte va. Men det är ju så fruktansvärt hemskt för dom som kände dom.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0