Möte

Klockan 6 så skulle det tydligen vara patrull möte. Piss säger jag bara.. Det skulle egentligen vara i morron men dom ville ha det idag istället. Aja, jag ska vara hemma strax innan 8 för då ska jag se på tv för då börjar EMA programmen. Och sen kl 21.00 så börjar ju MTV Europe Music Awards! Vilket jag bara måste se ;P

Fast nu sa mami att hon skulle på ett annat möte, så jag slipper gå på patrull mötet =P Jag går inte dit själv. Och dom får skylla sig själv för dom ringde idag och sa att mötet skulle vara idag istället, 1,5 timme innan det börjar.

Va till affären förut idag med mami och Bella. Handlade lite mer avokado, lussebullar/lussekatter och Expressen + Fredag =P Så direkt när jag kom hem så gosa jag ner mig i sängen med bullarna och tidningarna ;P


Ska ta och träna lite och så innan klockan blir 8. För sen kommer jag sitta bänkad framför tven från 8-12 ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0