Pinsamt

Alltså den där Johan bruden som vart helt galen, snacka om pinsamt. Jag fattar inte ens hur man kan bli sådär tokig och speciellt inte när det bara är Idoldeltagare. Jag fattar inte ens hur man kan bli det även om det är värsta kändisen. Och sen att Peter va tvungen att ta upp na på scen, det va ju ännu värre. Pinsamt är vad det är, och jag hoppas att hon inte kollar på reprisen.

Knarpus ligger här och bara jävlas med mig hela tiden. Ska sätta klorna i mig, sparkas som en jäkla galning och bitas. Och så bara måste han tränga sig ner mellan datan och mig hela tiden fast jag tar bort han, allt för att jävlas. Nu tänker jag bädda ner han under täcket så han inte kan jävlas med mig hehe =P

Kommentarer
Postat av: helly

hahah det såg jag, så jääävla pinsamt

(såg tillochmed på idol, för första gången typ)

2008-11-29 @ 13:43:17
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: sonja

haha ja jag såg det med j höll på att dö. till och med kompisarna skämdes ju när de höll för munnen på na. tänk o se sig själv dagen efter! pinsamt!

2008-11-29 @ 22:50:05
URL: http://fluffsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0