Pokerset

Ja det va det jag hämtade ut på kiosken idag =P Jag tror det va Gratisbio är inte helt säker, som skickade ut att man kunde få en julklapp, ett pokerset om man gick med i Unibet och så satte dom in 150 kr så man kunde få det. Och idag fick jag hem det. Gratis är ju alltid bra ;P

Har velat lära mig att spela poker ett tag men det har ju liksom aldrig blivit av men nu jäklar ska jag lära mig =P Kan ju va skoj att sitta några stycken och spela =P Man fick me ett häfte och en skiva som jag ska spana in sen.




Kommentarer
Postat av: helly

absolut. bara jag fått pengar så ;P

är jag kvar i härnösand kan jag ju bara åka in till stan och möta dig där :)

2008-11-27 @ 19:15:28
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0