Ska sova nu

Nu är jag redo för sängen =P Har tvättat ansiktet och borstat tänderna så nu kan jag sova ;P

Har kollat på Höök. Va inget bra slut den här gången vilket va lite tråkigt. Men men, man kan ju inte alltid få som man vill.

Innan det så började jag läsa Paolo Robertos bok, blir nog kanon det här ;P Sen kollade jag på Du är vad du äter =) Jag skulle kunna leva på fisk, skaldjur och kyckling. Skulle lätt klara mig utan vanligt kött. Finns så mycket gott att äta så man blir ju helt tokig =P Synd bara att man inte har en del pengar för att bara äta fisk och såna grejer är ju väldigt dyrt. Är ju inte speciellt billigt med bra mat, vilket är synd. Fan nu vart jag hungrig när jag sitter här och tänker på massa god mat som jag vill äta ;P

Aja, nu ska jag sova så jag är helt utvilad i morgon. Är ju tur att jag börjar 10 imorgon så jag slipper gå upp 5 =P

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0