Sova

Ska snart hoppa i säng, ska ju kliva upp halv 5 i morgon så jag hinner vakna till liv, käka, göra mig i ordning, fixa käket som jag ska ha med mig och packa klart det sista. Är jätte seg på morgonen och det är ju inte sådär jätte roligt när jag ska upp så tidigt.

Är lite orolig att någonting ska skita sig i morgon. Värst är ju då när jag ska ta bussen från södertälje. Jag hoppas att busshållplatsen är typ precis utanför och att det finns nån där som jag kan köpa biljetten av eftersom jag behöver hjälp. Sen måste jag prata med busschauffören också så jag kommer av på rätt ställe. Åh herregud säger jag bara.

Kommer inte ta med mig datan för jag vill ha så lätt packning som möjligt. Men jag har ju min Iphone så jag kan ju blogga lite iaf =P

Nu måste jag göra mig i ordning och sen hoppa i säng. Kommer ju vara helt död i morgon.

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: sonja

Okej gu va kul, så du kanske flyttar ner till sthlm sen då?? njaa ja rider då o då lite här o var nu senast har ja ridit ett lite russ skit liten men han e tuff, han e jätte grov så han rokar ig utan problem, ponnyer är så himla roliga en helt annan typ att rida=) Men lycka till i morgon hoppas allt går bra;P kram

2008-11-30 @ 23:03:39
URL: http://fluffsonja.blogg.se/
Postat av: helly

när kommer du heeem?

2008-12-03 @ 12:30:06
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0