Sova kanske?

Sitter här och funderar på om jag ska gå och lägga mig snart eller om jag ska sitta uppe och kolla på valvakan i natt ;P Som faktiskt örjar snart kom jag på =P Hmm, då kan jag nästan lika gärna kolla på det då =P Och med min vanliga tur så lär dom la ringa från dagis tidigt imorron och fråga om jag kan jobba för att nån har blivit sjuk eller nåt, bara för att jag satt uppe och kollade på valvakan =P Men äsch, skulle det hända så får det la gö de då =P Fast risken är nog inte speciellt stor =P Ska nog ta och hämta nånting att käka innan också, lite nattkäk sådär ;P

Jag hoppas iaf att Obama vinner! Vem vill ni ska vinna?



Good night, sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0