The Fog

Jag kollade ju på The Fog i natt. Jag tycker inte att den va sådär jätte bra direkt. Jag trodde att den skulle vara bättre. Tycker den va lite tråkig och inte va den läskig heller. Jag har inte sett nån skräckis som har varit läskig. Jag vill se en skräckis som man blir så rädd av att man håller på att skita i brallan typ =P Är det nån som har nåt bra tips på en riktigt läskig skräckfilm?

I den lilla staden Antonio Bay skrämmer en fasansfull och ondskefull kraft dold i tjock och dödlig dimma livet ur stadsborna. Insvept i dimman ruvar en mystisk kusligt hämndlysten varelse, som invånarna i staden gärna skulle vilja avslöja - innan det är för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0