Tisda

Tjena!

Fick för mig att det va onsda idag och tänkte skriva det men sen kom jag på att det va tisda =P Är väldigt trött så min hjärna fungerar inte riktigt =P

Ska träffa Tina senare idag. Hade totalt glömt bort det men som tur va så skickade hon ett sms till mig och frågade om det va idag eller i morron ;P Så idag får jag åka buss, hatar att åka buss men jag måste för jag har inte råd att ta bilen. Jag har ju fått ett busskort som jag ska använda då jag ska träffa Tina, om jag praktiserar eller om det är nånting annat med arbetsförmedlingen och så. Och det är ju iaf bra, slipper betala nånting =P

Måste kolla upp hur bussarna går också kom jag på..

Har lite grejer som jag måste göra innan. Ska la börja med det om en stund men först.... ska jag läsa lite bloggar ;P Haha

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha jo, men det blev inte idag,

jag mår typ allt annat än bra :/

2008-11-04 @ 11:35:31
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0