Tony åkte ut

Ikväll så fick Tony lämna Stjärnor på is. Markus, Lars & Jesper är ju jätte duktiga så det va bra att Tony fick åka hem för han är inte lika duktig som dom. Men han har blivit jätte duktig på dom här veckorna som han har varit med i programmet och med tanke på att han aldrig har åkt skridskor innan så har han lärt sig jätte mycket och blivit as duktig. Ska bli skoj att få se va dom andra hittar på nästa vecka ;P


Jag har kollat klart på OTH säsong 2 och så har jag sett 4 avsnitt av säsong 3 =P Kan liksom inte slita mig ifrån det =P Funderar på om jag ska ta med mig den boxen när jag åker på månda men jag får se. Vill ha med mig så lite som möjligt för jag vill inte släpa på så mycket =P Datan ska iaf med för den vill jag inte vara utan haha ;P

Ska iaf bli skit skoj att åka ner och jag hoppas att allt går bra. Har bara åkt lång 1 gång själv och då åkte jag nattåg till GBG då jag skulle praktisera på min gamla ridskola, och där hittar jag ju =P Men nu ska jag ju byta tåg i stockholm och sen ta bussen ifrån södertälje och där har jag ju aldrig varit så det kan ju bli intressant. Bara tågen kommer in i tid så jag har tid på mig att leta mig runt och så =P Sen på hemvägen blir det ju lite lättare när jag iaf har varit på dom där ställena 1 gång innan då. Jag bara hoppas att allt går bra och det inte blir nåt strul.

Måste lägga mig strax, ska upp tidigt i morgon och fixa med massa grejer innan kalaset börjar, packa och såna saker.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0