Torsda

Hejsan!

Klev upp vid halv 10. Tittade ut genom fönstret och såg att det va fint väder och så såg jag all snö som kom igår kväll. Jag som hade hoppats på att den skulle försvinna över natten men sån tur har man ju inte. Kollade även hur kallt det va ute, - 9,2! Jag tror jag dör..

Igår va min lillebror med i tidningen =P Hans farmor hade skickat in att han fyller år på månda och så blev han veckans vinnare =P Så nu kommer han få en present av Dagbladet också ;P Det va ju roligt =P

Nu ska jag käka lite frukost =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

haha det är sant, det blåser mer här.

men idag är det riktigt skönt, sol och grejer ;P

2008-11-20 @ 13:19:25
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0