Träna en kvart om dagen

Bella & Danne har hållit på med jultidningar och så för ett tag sen. Så jag kollade igenom den tidningen som dom hade valt för det kan ju finnas nånting där som man kan köpa =P Och då hittade jag Träna en kvart om dagen med Paolo Roberto =P Så den tog jag direkt ;P Jag har velat ha en bok med massa träningstips så man kan träna en del hemma och när jag såg att den fanns så va jag bara tvungen att köpa den =P Fick hem den idag och jag har kollat igenom den och den ser jätte bra ut =) Ska läsa igenom den efter maten =P


Kommentarer
Postat av: helly

haha kom förbi så kan du få ett par ;P



förresten, så åker jag till göteborg på tisdag.

slå mig inte :(

2008-11-13 @ 17:33:59
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0