Veet

Fick hem ett litet paket idag med Veet - vaxremsor i =P Jag anmälde mig för ett tag sen på Cosmopolitans hemsida om att jag ville vara med och testa dom här vaxremsorna. Sen nu i november så kommer dom skicka ut ett mail med en länk där man ska kommentera den här produkten. När man har gjort det så är man med i en tävling där man kan vinna en årsförbrukning av Veet samt en helårs prenumeration på Cosmopolitan =) Skulle ju inte vara helt fel att vinna =P


Så idag ska jag vaxa benen =P Det är ju tur att jag har väntat nån dag för jag misstänkte att det här skulle komma. Hade tänkt epilera benen igår men det va tur att jag inte gjorde det ;P Men det här får jag roa mig me ikväll. Snyggt med rosa förpackning och remsor hehe =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0