Avanna

Fick hem mina 2 Today I'm Wearing This linnen idag som jag hade beställt =D Jag älskar verkligen trycket! Dom kommer från Avanna - bloggerskan Anna Larsson's företag. Hon är även ny designer hos Nelly.com så där kan man också köpa några av hennes sjukt snygga tröjor =P Tack så jätte mycket Anna för dom här otroligt snygga linnena! Kan säga redan nu att dom kommer bli mina favorit linnen ;) Gillar det jätte fina kortet som hon skickar med också, ska sätta upp det på väggen för det kan man ju absolut inte kasta!




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vad roligt att du gillade dom! massa kram!

2008-10-11 @ 13:52:22
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0